آیا می دانستید که زمان های مناسب و نامناسب برای ارسال پیامک های تبلیغاتی وجود دارد؟ا در هر ساعت از روز نمی توان پیامک تبلیغاتی ارسال نمود و باید زمانبندی ارسال های انبوه به گونه ای تنظیم گردد که هیچ گونه مزاحمتی برای افراد ایجاد نکند تا بتوان بهترین بازخورد را از پیامک ها دریافت کرد. ارسال پیامک در هر ساعت از روز و بدن توجه به خواسته های مشتریان، در نهایت منجر به کاهش سود شما خواهد شد و مشتریانتان به سرویس پیامکی شما اعتراض خواهند نمود.

ساعات مناسب و ساعات نامناسب زمان هایی هستند که در هنگام استفاده از سامانه ارسال پیامک انبوه باید با آن ها آشنایی داشته باشید. درک این مفهوم به شما کمک می کند که در زمان های مناسب به ارسال پیامک های خود بپردازید و از ارسال پیامک در ساعات نامناسب روز پرهیز کنید.

همانطور که ممکن است حدس زده باشید، ساعات مناسب زمان هایی هستند که مشتری شما منتظر دریافت پیامک های تبلیغاتی و پیشنهادات و تخفیفات شماست. ساعات نامناسب زمان های هستند که مخاطبان نمی خواهند که با شما در ارتباط باشند و همچنین در این ساعات زمان هایی وجود دارند که ارسال هرگونه پیامک به مشتریان ممنوع می باشد.

ساعات نامناسب و ممنوع بر اساس نوع کسب و کار و فعالیت شما متغیر خواهند بود. حال این سوال برایتان پیش می آید که ساعات نامناسب روز چه ساعاتی هستند؟ خب می توان گفت ساعات ابتدایی روز، ساعات آخر شب .دوباره باید بر این نکته تاکید داشت که زمان ها به نوع فعالیت شما بستگی خواهند داشت. اما، دیگر ساعات مهم روز را نباید فراموش کنید زمانی که مردم در حال انجام فعالیت های خاصی هستند. برای مثال این ساعات می تواند از ۱۲ الی ۱ بعد از ظهر که زمان صرف ناهار است، باشد یا حتی بین ساعات ۸ الی ۹ که زمان صرف شام می باشد. در این ساعات مخاطبان علاقه ی چندانی برای دریافت پیامک های تبلیغاتی ندارند. بدترین ساعات روز برای ارسال پیامک های تبلیغاتی بین ساعات ۹ شب الی ۹ صبح می باشد. پیامک هایی که در این زمان ها ارسال می شوند هیچ گونه تاثیر تبلیغاتی نخواهند داشت و تنها موجب رنجش مشتریان و مخاطبان خواهند شد.

بهتر است که برای ارسال پیامک های خود زمانبندی مناسبی داشته باشید و پیامک های خود را بر اساس ساعات مناسب و ساعات نامناسب تنظیم کنید تا بهترین بازدهی را برای شما داشته باشند. ارسال پیامک به مخاطبان بدون در نظر گرفتن ساعات روز نه تنها باعث رشد و ترقی برند شما نخواهد شد بلکه حتی می تواند نتیجه ای عکس داشته باشد.

در صورتی که به اطلاعات بیشتری در این زمینه نیاز دارید یا سوالی برایتان پیش آمده است، با بخش پشتیبانی  ایران پیام به شماره تلفن 01135288439  تماس بگیرید.